måndag 10 januari 2011

Premiär/Info om Rockkarusellen

Hej allihopa!


Här är det första inlägget i min blogg. Den är tänkt som en samlingsplats för lite information om mig och min musik. Lite info om spelningar, några YouTube-länkar, och några inlägg då och då om vad som är på gång.


Det som händer närmast är att jag tillsammans med min vän Tove Kättström kommer delta i Rockkarusellen 2011. Den går av stapeln nu på lördag i Norrköping, sedan följer tre spelningar i februari, vart och när dessa är står under fliken "Spelningar". Det ska bli kul i alla fall, och vi kommer att spela både mina och Toves låtar. Hoppas ni vill komma, och om ni kommer får ni såklart gärna rösta på oss också. Får man många röster kan man gå vidare och få fler spelningar. Anyway, det börjar på lördag. Vi filmar säkert nån låt och lägger upp på YouTube under veckan också.

Ja, det var väl allt för tillfället. Hoppas vi ses, och ni som kommer och kollar i Norrköping på lördag, får hemskt gärna följa med på en öl eller två efteråt.


/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar