måndag 16 maj 2016

ta det bara med mig

är det mitt ansikte
är det mitt sätt att gå
är det nåt med min röst
som stör dig så
är det hur jag sjunger eller vad jag gör
är det nåt jag saknar eller nåt jag har
tycker du att vintern vilar över mig
känner du att du vill ge en kommentar

ta det med mig
ta det med mig
ta det inte bakom min rygg
inte framför nån annan
ta det med mig
ta det bara med mig

det här är vårt klimat
det är vår verklighet
överallt domare
som tror dom vet
dom vet hur stjärnor föds och hur dom dör
dom vet vart slagen känns som allra mest
sentimentala som i usa
åh vilken lycka att få vara bäst

ta det med mig...

det var på omvägar
som jag fick veta att
du hade nånting du
ville ha sagt
och nu vill jag säga tack för det du sa
tack för alla rykten som du spred om mig
har du nånting mer du tycker och du tror
vill jag bara be dig om en sista grej

ta det med mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar