torsdag 12 december 2013

Jag vet att du vill ha mig

 
Nu är min skiva klar! Det blir 12 egna låtar, i en genre som man kan kalla för alternativ-semielektronisk-singer/songwriter-pop.
 
"Jag vet att du vill ha mig" är titeln och låtlistan ser ut såhär;
 
Bonnie & Clyde
Mitt liv är baserat på en bok
Jag har sprungit och nu nått fram
Tiden & hjärtslagen
Till nåt som är bra
Kanske skulle jag resa mig
I det tysta
Frågan huruvida allt är utvunnet här
Du har väl hört om Elvis?
Typiskt
Karriärer & barriärer
Löpeld

"Mitt liv är baserat på en bok" och "I det tysta" finns uppe för lyssning på Soundcloud!
 
Skivan kommer att släppas på CD och säljas för 100:- styck.
Vill ni "förhandsboka" ett exemplar är det bara att höra av sig,
så har ni den om några veckor.

Varma hälsningar //David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar