måndag 14 februari 2011

Kulteventet!

Idag spelade jag på releaseeventet för tidsskriften Kult, som hölls i Café Ellen på universitetet i Linköping. Spelade en åtta-nio låtar, b la en ny låt som jag skrev förra veckan. Många bekanta ansikten dök upp, det var kul att träffa allihopa! Hörde rykten om att det kan komma upp några klipp på nätet, hör av mig om länk i så fall.
Nästa spelning är i Mjölby nästa fredag, då står jag på scen med Tove Kättström igen. En ny spelning kommer bokas in i Åtvidaberg också, hör av mig om datum angående det.

That's it for now. Nu ska jag leta mig fram genom kabel- och förstärkardjungeln här hemma. Har hört rykten om att köket ska finnas på andra sidan.

Peace & love /David

Uppdaterad: http://www.youtube.com/watch?v=DXkSB5ktbps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar